سفارش تبلیغ
صبا ویژن

توانبخشی و افراد سالمند

افراد مسن اکثریت شرکت کنندگان در برنامه های توانبخشی سالمندان را تشکیل می دهند. سکته مغزی و شکستگی لگن اغلب این گروه ها را شامل می شوند. بیشتر افراد مسن با ناتوانی های جسمی در سالهای اخیر این شانس را داشته اند که از مراکز توانبخشی سالمندان استفاده کنند. ارزیابی علائم بیماری و سطح هوشیاری فرد مسن تاثیر بسزایی در خروجی توانبخشی خواهند داشت که یک فاکتور مهم در مدیریت مراکز توانبخشی سالمندان می باشد.هدف اصلی مراکز توانبخشی سالمندان در مورد افراد مسن ارتقای توان حرکتی آنها و آماده سازی آنها برای انجام امور شخصی بدون نیاز به کمک فرد دیگر می باشد. نتایج نشان داده است استفاده از یک تیم چند منظوره شامل پرستار و پزشک حرفه ای می تواند در مورد توانبخشی توانبخشی سالمندان کارساز و موثر باشد.
روش های توانبخشی مدرن تنها محدود به واحد های توانبخشی سنتی نمی باشد و شامل دوره هایی در جامعه و خارج از بیمارستان با بهره گیری از مربیان عمومی نیز می شود.

جمعیت استرالیا به سرعت در حال پیر شدن است به طوریکه جمعیت بالای 80 سال بین سالهای 1986 تا 2006 به میزان 2 برابر افزایش داشته است.
از آنجایی افراد مسن بزرگترین بخش شرکت کننده در این برنامه های توانبخشی را شامل می شوند، یکی از چالش های مراکز ارائه دهنده سرویس های توانبخشی توانبخشی سالمندان تامین نیاز های این قشر می باشد.
به علاوه عوامل ایجاد ناتوانی های فیزیکی نیز در بین قشر مسن در حال افزایش است به عنوان مثال میزان سکته مغزی و شکستگی لگن در سنین بین 74-65 سال به ترتیب، 300 از 100،000 و 75 از 100،000 می باشد که در مورد سنین 85 به بالا به 2300 از 100،000 و 400 از 100،000 نفر ارتقا می یابد.

“ناتوانی” به هرگونه محدودیت در توانایی انجام فعالیت هایی که برای هر انسان عادی قابل انجام می باشد، اطلاق می شود. یک روند رو به رشد برای میزان ارتباط ناتوانی با سن وجود دارد به عنوان مثال در سن 85 سالگی این میزان ارتباط 84% می باشد.
توانبخشی سالمندان می تواند از طرق مختلف تعریف شود. در عمل، به پروسه ای گفته می شود که با هدف بازیابی توان عملکردی و حرکتی فرد ناتوان جسمی انجام می شود.
هدف اصلی برنامه های توانبخشی سالمندان در مورد افراد مسن، کمک به آنها برای مدیریت و انجام کارهای شخصی روزمره بدون نیاز به کمک شخص دیگر است. اگر این امر ممکن نباشد، هدف کاهش نیاز به کمک افراد دیگر با استفاده از تکنیک ها و تجهیزات می باشد. این یک امر مهم برای پزشک معالجی که با افراد سالمند کار می کند است که هم نیازهای بیمار خود برای توانبخشی و هم توانایی او برای بهره مندی از این روش را تشخیص دهد.

افراد مسنی که ممکن است به توانبخشی نیاز داشته باشند.

افراد سالمند که ممکن است استفاده از مراکز توانبخشی سالمندان برای آنها مفید باشد اغلب دچار یک ناتوانی جدی فیزیکی هستند که می¬تواند ناشی از عوامل مختلف باشد از قبیل: سکته مغزی، شکستگی لگن یا هر شکستگی دیگر، مصدومیت ناشی ازسقوط از ارتفاع، بیماری شدید (مانند نارسایی قلبی)، استئوآرتریت شدید پیشرفته یا پارکینسون. این دست از ناتوانایی های جسمی باعث می شود که این افراد سالمند قادر به زندگی مستقل یا حتی نسبتا مستقل نباشند.

فاکتور سن نباید عاملی برای تصمیم گیری در مورد شرکت در برنامه های توانبخشی سالمندان باشد و مهمترین مسئله میزان نیاز شما در هر سنی برای استفاده از تکنیک های توانبخشی سالمندان می باشد که بر اساس دو مورد سنجیده می شود: میزان جدیت ناتوانی جسمی فعلی شما یا میزان و روند گسترش ناتوانی قبلی شما. فاکتور ریسک برای اندازه گیری میزان تاثیر برنامه توانبخشی بر فرد، میزان ضعف شناختی او می باشد. افراد مسن با ناتوانی های جزئی از قبیل شکستن مچ یا استئوآرتریت زانو همچنین می توانند از برنامه های توانبخشی سالمندان بهره ببرند.


» نظر

روشهای نگهداری سالمندان(مورد 11 تا 15)

در ادامه مطالب قبلی به موارد دیگری برای نگهداری سالمندان می پردازیم:

11- به دنبال منابع مالی اضافه برای نگهداری سالمندان باشید

ممکن است استفاده از وام ها و تسهیلات بانکی موجب بهبود چرخش مالی سالمندان شود اما Kamen پیشنهاد می کند برای نگهداری سالمندان قبل از این کار بهتر است به فکر کاهش اندازه خانه این افراد به یک آپارتمان کوچک و مناسب حال سالمندان باشید. با این کار هزینه های آنها که شامل پرداخت قبوض می باشد کاهش می یابد و پول بیشتری برای پرداخت هزینه درمان خود خواهند داشت. بنا به گفته Scott Parkin معاون کنسولگری ملی سالمندان ، “برنامه های زیادی برای سالمندان موجود می باشد اما تعداد افرادی که برای آن اقدام می کنند در حالیکه برای این کار شرایط لازم را دارند، بسیار کم است.”

نگهداری سالمندان

12- مقابله با سوء استفاده های مالی برای نگهداری سالمندان

سالمندان نسبت به موسسات سوء استفاده کننده مالی که به صورت تلفنی امور خود را پیش می برند بسیار آسیب پذیر هستند و به سادگی فریب خورده و شماره ملی شناسایی خود را در اختیار افراد ناشناس قرار می دهند. امسال، گزارشات حاکی از افزایش فروش های غیر قانونی و فریبنده برنامه های استفاده از مزایای داروئی می باشد. به منظور جلوگیری از این دست اقدامات توصیه می شود والدین اطلاعات کارت اعتباری خود را با درخواست از 3 ارگان صادر کننده کارت که شامل TransUnion ، Experian ، Equifax می باشند به صورت سالیانه کنترل کنند. بر طبق قانون اجرایی شده از این ماه، ساکنین تمام ایالت ها می توانند یک قابلیت غیر قابل بازگشت تحت عنوان “Security freeze” بر روی کارت اعتباری خود فعال سازی کنند که باعث می شود اعتبار افراد سودجویی که قصد سوء استفاده از حساب آنها را داشته اند، برای تمدید دوره جدید مسدود شود. از آنجایی که سوء استفاده های مالی از سالمندان در حال افزایش است، این افراد منزوی و گوشه گیر شده و خطر افسردگی آنها را تهدید می کند. پس باید به دنبال راههایی برای ارتباط مجدد آنها با جهان باشیم.

13- استفاده موثر در امور خود برای مراقبت سالمندان

این افراد با توجه به تجربه ای که در طول سالها زندگی اندوخته اند می توانند در تصمیم گیری برای امور به شما کمک کنند. به عنوان مثال سالمند 71ساله به مدت 3 روز در هفته به تدریس خصوصی دانش آموزان مقطع متوسطه در ایالت تگزاس از طریق گروههای انتقال تجربه می پردازد. بنا به گفته یک فرد سالمند که همسر خود را نیز از دست داده است:”بهترین راه برای اینکه با مشکلات خود درگیر نشوید، این است که خود را درگیر مشکلات افرادی کنید که به کمک شما نیاز دارند.” تحقیقات نشان داده است میزان مشارکت افراد سالمند در کارگروههای انتقال تجربه موجب افزایش توان جسمی و ذهنی و عملکرد بهتر متابولیسم آنان می شود و همچنین شبکه دوستان اجتماعی گسترده تر نیز خواهند داشت. ارگان های دیگر مانند اداره امور سالمندان ، تعدادی برنامه داوطلبانه که شامل واکسیناسیون خردسالان، مشاوره با صاحبان سرمایه و تجارت و والدین نوجوانان، سازندگان خانه و غیره می شود، برای این افراد ایجاد کرده است.

14-صرف وعده غذایی مشترک

برخی سالمندان برای تهیه و آماده سازی غذا با مشکلاتی مواجه هستند و گاه به علت افسردگی، انگیزه خود نسبت به غذا را از دست می دهند. وعده های غذایی مشترک با سایرین، که عموما در مراکز نگهداری سالمندان برگزار می شود، شامل حمل ونقل رایگان و کمک به ایجاد ارتباط اجتماعی بین افراد نیز می باشد. بر اساس گفته Ginzler از گروه AARP:”این وعده های غذایی مشترک با سایرین برای سالمندانی که تمایل به افسردگی دارند، یک راه نجات محسوب می شود.”

15- تحرک برای نگهداری سالمندان

بنا به گفته Somer جراح متخصص، توقف رانندگی یا از دست دادن همسری که تمام کارهای مربوط به تردد با خودرو را انجام می داد باعث ایجاد یک حس عدم استقلال و شکست عاطفی می شود. درگیر کردن آنها در امور اجتماعی روزمره ممکن است نیازمند خلاقیت باشد، به ویژه زمانی که اجتماعی که در آن زندگی می کنید با فقدان این موضوع مواجه باشد.
راه حلی که Somer برای پدرسالمند خود استفاده کرد استفاده از یک سه چرخه بود که او را در سطح شهر جابجا می کرد و در کنار آن یک ورزش نیز برایش محسوب می شد. “دوچرخه ثابتی که برای منزل پدر تهیه کرده بودم به یک رختاویز برای لباسهایش تبدیل شده بود و از آن استفاده ای نمی کرد.”

 

جهت مشاهده ی روش های 1 تا 5 بر روی روش هایی برای نگهداری سالمندان کلیک کنید.

جهت مشاهده ی روش های 6 تا 10 بر روی روش هایی برای نگهداری سالمندان کلیک کنید.


» نظر

روشهای نگهداری سالمندان(مورد 6 تا 10)

در ادامه مطلب قبل به موارد دیگری برای نگهداری سالمندان می پردازیم:

6- به توصیه داروخانه ها در نگهداری سالمندان توجه کنید

بنا به گفته Elinor Ginzler نویسنده کتاب نگهداری سالمندان  “مدیریت ضعیف پزشکی دلیل اولیه و اصلی از بین بردن زندگی مستقل و نیازمند شدن به نگهداری های کمکی می باشد.” پدر سالمند شما قطعا با این صحنه مواجه شده است که 5 متخصص مختلف تمامی نسخه ها را در یک محل پر می کنند، در نتیجه پزشک داروخانه مطمئن ترین فرد برای ارائه راهنمایی ومشورت در خصوص نسخه های پزشکی می باشد.

از آنجایی که افزایش سن متابولیسم دارویی بدن را تغییر می دهد، درباره عوارض جانبی که ممکن است پدر سالمند شما با آن مواجه شود پرس و جو کنید که شامل واکنش داروها با مکمل هایی نیز می شود که پدر شما به طور همزمان استفاده می کند. برخی داروخانه ها می تواند بسته قرص های شما را به گونه ای تنظیم کنند و بر روی کارت های تقویم روزهای مصرف آن را برایتان مشخص کنند که به سادگی به تعداد و نام قرص های مصرفی در هر روز دسترسی داشته باشید.

نگهداری سالمندان

7- برای رانندگی از دیگران کمک بگیرید

یکی از سخت ترین چالش بین فرزندان ارشد و والدین سالمند در مسیریابی، مسئله مربوط به رانندگی است. در برخی موارد می توان استفاده ایمن از خودرو و رانندگی در امنیت برای والدین سالمند را به مدت چند سال بیشتر تمدید کرد
بنا به گفته Dannielle Sherrets، مدیر تحقیقات و توسعه امنیت ترافیک AAA ، “این در صورتی ممکن است که مسئله را در اسرع وقت متوجه شده و حل کنیم.” . AAA و AARPکلاسهایی برای سالمندان که قادر به ارائه تخفیف در بیمه نامه خودرو خود هستند برگزار می کند. AAA همچنین برنامه ای تحت عنوان CarFit را آغاز کرده که به واسطه آن سالمندان می توانند تنظیمات ارگونومیک بر روی خودروی خود نصب کنند و کارمندان در آن بخش نیز پیشنهاد استفاده از تجهیزاتی همچون آئینه یا اقلامی برای افراد مبتلا به آرتروز برای چرخش آسان تر فرمان خودرو را ارائه می دهند.
برای والدین سالمند قبول این موضوع که باید رانندگی را ترک کنند بسیار دلهره آور و افسرده کننده است و ممکن است با مخالفت شدید آنها مواجه شوید. اما حقیقت این است که بدن آنها انعطاف پذیری سابق را ندارد، قدرت عکس العمل آنها کاهش یافته است و توانایی ذهنی آنها نیز مثل سابق نمی باشد.برای نگهداری سالمندان زمانی که خطرات رانندگی برای آنها افزایش می یابد یک صحبت جدی در خصوص ترک رانندگی با آنها ضروری می باشد و اگر باز هم مقاومت کردند، توصیه می شود با پزشک آنها یا DMV در خصوص عدم تمدید گواهینامه آنها مشورت شود.
اما در هر صورت ایجاد نارضایتی غیر قابل اجتناب است. Marion Somer متخصص جراحی و نویسنده کتاب نگهداری سالمندان ، درباره کاهش قابلیت ها و توانایی های پدرش و نگرانی در خصوص امنیت او و سایر سالمندان به صحبت پرداخت و در نهایت منجر به موفقیت شد. هر چند که باعث ایجاد خشم پدرش شد. “من خودروی او را 1700$ فروختم و به عنوان هزینه های حمل و نقل عمومی او استفاده کردم. ”

8-مدارک کافی را جمع آوری کنید

تمام بزرگسالان به ویژه سالمندان توصیه می شود که وکالت بیمه سلامت باشند به این معنا که این قدرت را به فرد دیگری بدهند که در صورت عدم توانایی بتواند به جای آنها تصمیمات پزشکی مورد نیاز را اتخاذ کند. گاهی اوقات ایجاد انگیزه زندگی به تغذیه مناسب یا کنترل علائم حیاتی توسط پزشک مربوط نمی شود بلکه به درخواست کمک و مراجعه به شرکت ارائه دهنده بیمه سلامت شما در هنگامی قلب یا شش شما از کار افتاده است مربوط می شود که این موضوع برای نگهداری سالمندان از قبل و با دادن  وکالت به فرد دیگری میسر می شود. بنا به گفته نماینده سابق آکادمی ملی کانون وکلای سالمندان  Lawrence Davidow ، در این مورد می توانید از وبسایت اطلاعات کافی را کسب کرده و از یک وکیل حقوقی برای پر کردن فرم ها می توانید کمک بگیرید.
مشکل رایج این است که هر کدام از والدین 2 فرزند را می تواند به عنوان نماینده استفاده کنند. در برخی ایاالت ها شامل نیویورک این کار امکان پذیر نیست مگر اینکه یک فرزند به عنوان “فرد اصلی” و دیگری به عنوان جایگزین نام نویسی شود. از این مدارک چند نسخه کپی گرفته و نسخه هایی در اختیار اعضای خانواده و متخصصان مراکز سلامت و حتی دوستان نزدیک قرار دهید. بنا به گفته Ginzler ، “بدترین کار ممکن این است که پس از دریافت این مدارک آن را در کشوی کمد خود قرار دهید.” افراد سالمند عموما هنگامی که از یک حقوق ثابت بهره می برند و به برخی مشکلات ذهنی و هوشیاری بر می خورند، در برابر مسائل مالی آسیب پذیر می شوند و در این مقطع فرزندان آنها می توانند به آنها کمک کنند.

9-در باره مسائل مالی با یکدیگر صحبت کنید

بنا به گفته Kenneth Kamen، نماینده مدیریت ارزش دانشگاه پرینستون و متخصص برنامه ریزی بازنشستگی، افرادی که در دوره جنگ جهانی دوم زندگی می کردند علاقه مند به استقلال و حفظ اسرار مالی هستند که این باعث می شد سالمندان گاهی دست به اقدامات احمقانه بزنند. طبق تجربه او در یکی از موارد مورد مطالعه از وجود 31،000 $ در کارت بانکی یک خانم سالمند قبل از اینکه خانواده او مطلع شوند، با خبر شد که پس اندازی تجمعی از حقوق ثابت او در طی چندین ماه بوده است.
طبق گفته Kamen ، “برای اکثر سالمندان حقوق ثابت، تنها منبع درآمد می باشد.” او همچنین می گوید که اگر حدس می زنید والدین سالمند شما ممکن است به شما به لحاظ مالی در آینده وابسته باشند باید از جزئیات کامل درآمدی آنها مطلع باشید. بهتر است بحث درباره مسائل مالی را با طرح یک پیشنهاد یا سوال شروع کنید: “پدر، من و همسرم به فکر خرید بیمه سلامت بلند مدت برای خودمان هستیم، آیا شما و مادر هم این کار را انجام داده اید؟” اگر او از این حرف شما عصبانی شود به او توضیح دهید که قصد برنامه ریزی برای آینده خود دارید که شاید در آینده برای پرداخت هزینه های مراقبت او به پول نیاز داشته باشید.

10-یک بند هشدار به وکالت نامه بلند مدت خود اضافه کنید

مدرک بعدی که بایدبرای نگهداری سالمندان آماده کنید یک وکالت نامه بلند مدت به نام فردی صادر می شود که امور مالی والدین سالمند شما را در صورت عدم توانایی او بر عهده بگیرد. بنا به گفته Kim Hubbard، مجری طرح مقابله با سوء استفاده از سالمندان  در گروه وکلای کالیفرنیا، در این صورت هیچ فرد دیگری به جزئیات حساب دسترسی نخواهد داشت و پیغام های خطا نیز به دست هیچ فرد دیگری نخواهد رسید.
او همچنین اضافه می کند، اکثر سوء استفاده های مالی از سالمندان  توسط نزدیکان آنها طرح ریزی می شود به ویژه فردی که دارای حق وکالت می باشد. او توصیه می کند که با افزودن بندی در وکالت، نام فرد دومی را نیز اضافه کنید که یک حسابدار حرفه ای و ترجیحا از دوستان شخصی باشد که بتواند به جزئیات حساب شما به طور ماهانه دسترسی داشته باشد و تحلیلی عمیق بر گزارشات مالی سالیانه ارائه دهد.

جهت مشاهده ی روش های 1 تا 5 بر روی روش هایی برای نگهداری سالمندان کلیک کنید.

جهت مشاهده ی روش های 11 تا 15 بر روی روش هایی برای نگهداری سالمندان کلیک کنید.


» نظر

مواردی جهت نگهداری سالمندان

افراد کمی با آغوش باز نگهداری سالمندان را از قبل پیش بینی می کنند و متاسفانه اکثریت آنها فرارسیدن این موضوع را انکار می کنند. دیر یا زود، چشم پوشی از این موضوع فرزندان بزرگتر را ناگهان برای نگهداری سالمندان به یک پرستار تبدیل خواهد کرد. سر خوردن سالمندان در حمام یا تصادف ناشی از اشتباه این افراد سالمند هنگام رانندگی ممکن است به سیلی از تصمیمات ناگهانی و غم انگیز که سمت شما روانه شده است سرعت بخشد که شما آمادگی نگهداری و روبرو شدن با آن را ندارید.

ناگهان تقلا خواهید کرد کارت بانکی خود را برای پرداخت قبوض مادرتان زمانی که در بیمارستان هست در اختیارش قرار دهید و با اداره بیمه به مباحثه بپردازید که چرا هزینه های بیمارستان را پوشش نمی دهد و با برادر خود که 3 ایالت با شما فاصله دارد در مورد خرید تجهیزات کمکی برای منزل مادرتان جهت نگهداری از او و یا استفاده از مراکز نگهداری برای او به مشورت بپردازید.

احساس عذاب وجدان نیز از طرفی شما را رها نمی کند چرا که دانستن این موضوع که مادرتان هیچ گاه علاقه به ترک خانه نداشته است اما وضعیت فعلی او و نگهداری از او گزینه های زیادی را در دسترس نمی گذارد. همچنین شما باید از طرف دیگر سعی کنید بین محیط کار و خانه خود که عزیزانتان زندگی می کنند که شامل همسر و فرزندانتان هستند نیز تعادل برقرار کنید. پس همه باید مسئولیت نگهداری سالمندان را از پیش برای خود تعریف کنیم.

بر اساس آمار اتحادیه پرستاران خانگی، تعداد پرستارانی که حق و حقوق خود را دریافت نکرده اند تا سال 2025 به عدد 37 میلیون خواهد رسید یعنی یک رشد 85 درصدی از سال 2000 می باشد. هنگام این مواقع همچنین می توانید ازسالمندان خود درخواست کنید تا حد امکان مستقل و شاد به زندگی خود ادامه دهند تا اینکه شما زمان کافی برای آماده سازی و پیدا کردن یک راه حل مناسب داشته باشید.

اکثریت قابل توجهی ازسالمندان علاقه دارند که زمان خود را داخل خانه های خود بدون ایجاد مزاحمت برای فرزندانشان بگذرانند برای این منظور خوب است جهت نگهداری سالمندان خود از برنامه های ذکر شده در پایین استفاده کنید. البته مرکز آموزش و نگهداری سالمندان آرمان شایان با داشتن کادر پرسنلی بسیار مجرب و دلسوز آماده ی پذیرش و نگهداری از سالمندان شما می باشد.

نگهداری سالمندان

1- جهت نگهداری سالمندان خود به فکر استخدام یک نیروی متخصص در این زمینه باشید- یک متخصص با دانش حتی زمانی که سالمند شما داخل خانه خودشان زندگی می کنند، اهمان روزهای اول می تواند کمک زیادی برایتان باشد. با کمک انجمن متخصصان نگهداری سالمندان می توانید یک متخصص به منظور مشورت جهت مورد انتخاب بهترین سرویس کمکی برای پدرتان و همچنین حل و فصل مشکلات درون خانوادگی در خصوص انتخاب از بین گزینه های موجود نگهداری، برگزینید. "شما ممکن است فکر کنید که خودتان قادر هستید که اعمال نگهداری را انجام دهید، اما زمانی که موعد مقرر فرا برسد خواهید دید که از عهده شما خارج است".

2- با تکنولوژی همراه باشید - اگر بخواهید سالمندان خود را داخل منزل نگهداری کنید نیازمند ایجاد امکاناتی برای رفاه و امنیت آنها می باشد. خانواده های باهوش از محصولاتی همچون QuietCare استفاده می کنند که شامل سنسورهای مستقر در نقاط استراتژیک می باشد و به شما کمک خواهد کرد تا خیلی راحت بتوانید در جریان امور نگهداری سالمندان خود قرار بگیرید.

پدر 80 ساله تنها به فاصله 5 ساعتی منزل دخترش زندگی می کند. اما دخترش جهت نگهداری پدرش فقط گوشی همراهش را نیاز دارد که از احوال او باخبر شود که به او خبر می دهد:"آیا او از تختخواب خود خارج شده است؟ آیا او داخل حمام است و یا از آنجا خارج نشده است؟"

و جالب اینجاست که این فرآیند نیازمند هیچ دوربینی نمی باشد و پدرش حریم شخصی خود را دارد و تنها اتفاقی که می افتد به روز رسانی آنلاین وضعیت او هر 2 ساعت یکبار می باشد. QuietCare کاملا خودکار اگر اتفاقی غیر معمول رخ دهد با شما تماس خواهد گرفت. و این گونه است که خیلی راحت اقدام به نگهداری سالمندان خود می کنید.

3- عوامل مشکل ساز را حذف کنید- مرکز آموزش و نگهداری سالمندان آرمان شایان به تربیت متخصصانی برای ارائه مشاوره و تغییرات اساسی برای افرا سالمند در محل می پردازد. تجهیزات کمکی که توسط شما یا متخصصان ممکن است استفاده گردد شامل نصب تجهیزاتی بر روی دوش یا سیفون (مانند محصول جدیدی تحت عنوان H2O Stop) می باشد که از پوست حساس افراد سالمند نگهداری و مراقبت می کند که در برابر سوختگی و ساییدگی آسیب پذیر هستند، برای جایگزین می توانید آبگرمکن را بر روی گزینه "low" درجه تنظیم کنید.

استفاده از هشدار دهنده کربن مونواکسید نیز بسیار توصیه می شود چرا درصدهای اندک این گاز کشنده برای سالمندان حساسیت زا می باشند. استفاده از هرگونه هشدار دهنده دود با استفاده از روشنایی یا لرزش که سالمندان را سریعا از خواب بیدار کند جهت نگهداری از جان این افراد که در انواع سنتی موجود نمی باشد نیز شدیدا توصیه می شوند.

تحقیقات نشان داده است استفاده از هشدار دهنده های با استفاده از صدا در فرکانسی طراحی شده اند که ممکن است سالمندان خیلی سخت آن را بشنوند. استفاده از دست گیره های کمکی بر روی دیوار حمام و توالت نیز یک الزام محسوب می شود.تمامی این موارد جهت نگهداری از سالمند شما توصیه می گردد.

4- ملاقات های مکرر- برای نگهداری سالمندان خود می توانید با گذراندن زمان در کنار یکدیگر حس بهتری و موثق تری نسبت به در امنیت بودن آنها از لحاظ ذهنی و شرایط زندگی داشته باشید.

نیم نگاه و توجهی جزئی به تغییرات کوچک و نامحسوس داشته باشید: آیا به گیاهان آب داده شده است؟ آیا ایمیل های چک نشده بر روی هم انباشته شده اند؟ آیا بر روی بدن آنها آثاری از کبودی یا ورم که نشانه ضرب دیدگی آنها باشد وجود دارد؟ جهت بهبود امر در نگهداری سالمندان خود به اعضای خانواده و همسایگان مورد اعتماد بسپارید که گاهی اوقات جویای احوال آنها بشوند.

5- هزینه ها را پیش بینی کنید - برای اینکه سالمندان خود را مستقل و سلامت نگه دارید و جهت نگهداری از آن ها ممکن است نیازمند پرداخت به برخی سرویس های کمکی باشید. بر اساس تحلیل های موسسه MetLife Mature Market میانگین هزینه دولتی برای سرویس های سلامتی داخل منزل شامل تمیزکاری و موارد داروئی، حدود 19$ در ساعت می باشد. آیا فکر می کنید اداره بیمه سلامت این هزینه ها را بر عهده می گیرد؟ "من همه روزه تلاش می کنم که این باور غلط در جامعه را اصلاح کنم." هزینه های روزانه سالمندان حدود 61$ می باشد.


» نظر